Day 17: Our research - Reisverslag uit Figueira de Castelo Rodrigo, Portugal van Agnes Elst - WaarBenJij.nu Day 17: Our research - Reisverslag uit Figueira de Castelo Rodrigo, Portugal van Agnes Elst - WaarBenJij.nu

Day 17: Our research

Door: Agnes van der Elst

Blijf op de hoogte en volg Agnes

23 Juni 2015 | Portugal, Figueira de Castelo Rodrigo

Gister voordat Johanna naar Algodres ging, hadden we afgesproken dat we vandaag met haar naar Faia Brava gingen om onze research te beginnen. Dus belde we haar op zodra we wakker waren om verder met haar af te spreken. We waren al aangekleed en hadden gegeten dus we hadden afgesproken dat we er gelijk aan zouden komen. Er was alleen niemand van ATN die van Figueira naar Algodres kwam dus we wisten niet heel goed hoe we daar moesten komen. Totdat we met het geweldige idee kwamen om te gaan hitchhiken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes

Mijn reisdagboek, Portugal2015, gaat over mijn avontuur naar Portugal. Hier ga ik 5 weken stage lopen en 1 weekje vakantie vieren. Tussendoor verblijven we een nachtje in Porto,mben ik nog jarig, komt mijn vader langs, komt mijn vriend mee helpen en mee vakantie vieren. Maar hier zal ik allemaal per dag over schrijven wat er allemaal gebeurt. Mijn reis maak ik met mijn vriendin, Inés, en wij gaan van alles meemaken

Actief sinds 08 Juni 2015
Verslag gelezen: 694
Totaal aantal bezoekers 2439

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 24 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: