Day 14: Hero Tito Goggles - Reisverslag uit Figueira de Castelo Rodrigo, Portugal van Agnes Elst - WaarBenJij.nu Day 14: Hero Tito Goggles - Reisverslag uit Figueira de Castelo Rodrigo, Portugal van Agnes Elst - WaarBenJij.nu

Day 14: Hero Tito Goggles

Door: Agnes van der Elst

Blijf op de hoogte en volg Agnes

20 Juni 2015 | Portugal, Figueira de Castelo Rodrigo

Vanmorgen werden we rond half 10, 10 uur opgehaald. Tiago, Johanna, Ines, João en ik zijn met ze alle maar de rivier gegaan om te zoeken naar de GoPro.
Eerst gingen we naar zo'n Chinees winkeltje om duikbrillen te halen. João had er al 2 van zichzelf en we hadden er 2 gehaald. Daarna zijn we gelijk naar de rivier gegaan.
João had zijn camera precies op dezelfde plek gezet als dat hij gister stond zodat we konden zien waar we de camera precies hadden verloren. Johanna, Ines en ik waren alledrie een beetje melig doordat we soort van nerveus waren. We wilde gewoon heel graag de GoPro vinden. Wat zou Pedro anders zeggen of doen. Ik Nederland zouden de meeste mensen echt enorm boos worden!! We waren dus de heletijd grapjes aan het maken over het woord goggles. Dat is het Engelse woord voor duikbril en we vonden het heel erg grappig klinken. Het ging zelfs zover dat we nu onze volgende katten zo gaan noemen. (Dan weet je het Anthony, onze kat gaat Goggles heten!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes

Mijn reisdagboek, Portugal2015, gaat over mijn avontuur naar Portugal. Hier ga ik 5 weken stage lopen en 1 weekje vakantie vieren. Tussendoor verblijven we een nachtje in Porto,mben ik nog jarig, komt mijn vader langs, komt mijn vriend mee helpen en mee vakantie vieren. Maar hier zal ik allemaal per dag over schrijven wat er allemaal gebeurt. Mijn reis maak ik met mijn vriendin, Inés, en wij gaan van alles meemaken

Actief sinds 08 Juni 2015
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 2451

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 24 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: